poniedziałek, 22 września 2014

Match #3 i .... Czekania ciąg dalszy

Po rozmowach z dwoma pierwszymi rodzinami odniosłam w pewnym sensie klęskę, bo z pierwszą rodzinką rozmowa przebiegła dosyć sprawnie i sympatycznie i byłam zdecycowana już do nich wyjechać ( 2chłopców w wieku 2 i 3 latka), ale stwierdzili, że jako nie miałam jeszcze okazji porozmawiać z innymi rodzinami, dadzą mi kilka dni zebym mogła sobie porównać i zobaczyć czy aby napewno chcę do nich jechać - no dobra skoro tak chcą.. DZIEWCZYNY JEŚLI POCZUŁYŚCIE CHOĆ NIĆ POROZUMIENIA Z RODZINKĄ, NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ! No i po rozmowie z rodzinką nr 2 - totalna porażka, mama bliźniaków chciała by AuPair była bardziej osobą zajmującą się jej dziećmi i panią do sprzątania/gotowania, a niżeli osobą goszczącą z innego kraju i zajmującą się jej dziecmi/bycie członkiem rodziny, to od razu jej powiedziałam, że już mam rodzinkę i ze mi przykro. No spoko, potem powiedziałam mojej potencjalnej HM że chce do nich jechać ona sie ucieszyła, ustaliłyśmy termin, który pasuje jej i mi, a w nocy dostałam maila :

"My husband and I had a long conversation last night.  I read through all of the Department of State requirements, and the 10-hour a day limit is not going to work with our schedules.  We commute an hour on each end (at a minimum) and also need to put in 40 hours at our own jobs.  

Karolina, you are a ray of sunshine, and I hope you find a wonderful family to live with."

A czy nie mogli wcześniej sobie tego przeczytać?!?!? No cóż, odpisałam że mi przykro ale muszę ruszyć na przód :)

No i pojawił się #3 match.... Troje synów 8,5,1 - hmmm, duża rozbieżność wieku ale cóż, szansę trzeba dać każdemu, więc tak jak poprzednio ja napisałam maila jako pierwsza, i w odpowiedzi dostałam pięć pytań:


  1. "We have 3 energetic boys.  What are you thoughts on how you would spend the day on the days they are not in school?
  1. We are a very loving, supportive family but we have certain expectations regarding how the kids behave, how would you handle a situation where the boys are arguing or doing something against the rules?
  1. Would you describe yourself as self-motivated? In other words, do you take initiative to do things that are not necessarily asked of you?
  1. Do you feel like you are an organized person? Are you comfortable cleaning up the kids rooms, doing their laundry and ensuring the house is in orderly condition?
  1. What do you like to do for fun?"


Oczywiście odpowiedziałam jak umiałam - zwracając uwagę na to co pisałam, że jestem kreatywna bla bla bla... I zero odp od trzech dni.
Cały czas mam na profilu rodzinkę tą moją potencjalną, znikną dziś w nocy i zobaczymy co będzie dalej.


Pozdrawiam gorąco ;)



3 komentarze:

  1. Mogliby chociaż napisać, że się zastanawiają czy cokolwiek... Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja nie lubię takich rodzin, które myślą, że au pair jest właściwie to do robienia wszystkiego w zamian za to że przecież dają łóżko do spania i trochę jedzenia z lodówki, a oni w tym czasie będą leżeć na kanapie do góry brzuchem...

    OdpowiedzUsuń